14 Temmuz 2015 Salı

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey


Sevgili Süslü Kokona tarafından çok güzel bir projeye dahil oldum ve yabancı bloggerlar tarafından başlatılan
'' Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey '' adlı etkinliğe 15 tane blogger arkadaşımı davet ettim.
Proje ise şöyle: Davet edilen kişiler bu 11 tane soruya kendi cevaplarını verecekleri bir yazı hazırlıyorlar. Ve İnstagramda bu etkinliği paylaşıp yorum kısmından 10 ya da 15 adet bloggerı davet ediyorlar. Katılmak isteyenler zaten yorum kısmından hemen size ulaşıyorlar.
Faydası nedir peki ?
Davet ettiğim ve davetimi kabul edip bu etkinliğe katılmak isteyen arkadaşlarımın blog linklerini yazımın sonunda belirteceğim. Benim yazımı okuyan herkes onların blog linklerini görmüş olacak.
Ve kendileri de 15' er blogger arkadaşımızı davet edip yazısını hazırladıktan sonra yazının en başına benim adımı ve blog linkimi vererek yazılarını yazacaklar. Ve böylelikle isminiz ve blogunuz bir çok blogta verilmiş olacak. Ayrıca davet ettikleri 15 kişiyi de linkleriyle birlikte yazılarının sonunda belirtecekler.
Yani blogunuza gelen dışarıdan linkler sayesinde google arama motorunda blogunuz daha yukarılara taşınacak ;) Nasıl ama ?
Gelelim soru- cevaplara ...
1. En sevmediğin özelliğin / özelliklerin ?
Aklıma gelen bi' şeyi düşünmeden yapmamı sevmiyorum. Aslında seviyorum ama sevmiyorum çünkü devasa bi' kendini gazlama yeteneğine sahibim.
2. Takıntıların var mı ? Varsa neler ?
Eklem yüzüğü takma gibi bi' takıntım var. Unuttuğum zaman mutsuz oluyorum her ne için evden çıkarsam çıkayım takarım.
3. Yaptığın en çılgınca şey ?
İki yaz önce tatildeyken bi' anda bilet alıp şehir değiştirmiştim.
4. Sürekli anlatamadığın ama hep anlatmak istediğin bir başarın var mı ?
Hep torunlarıma anlatabileceğim hikayelerim olsun istedim bu yüzden yaşadığım bi' çok şeyi ve bana kazandırdıklarını yayınlamak gibi bi' hedefim var. Aslinda baya yol katettim ama ilk defa burada paylaşıyorum :)
5. Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey var mı ?
Temizlik yapmak çünkü Başak burcu olmak bunu gerektirir. :)
6. ''Bugün gelse dünyayı yakar, onunla kaçar giderim.'' dediğin bir ünlü var mı ? ( Türk / Yabancı farketmez. )
Ege Çubukçu tek cevabım.
7. Sana şans getirdiğini düşündüğün bir şey var mı ? ( Obje, hareket, kişi vs. her şey olabilir. )
İşimin bana şans getirdiğini düşünüyorum :)
8. Hayalindeki meslek ve nedeni ?
Yazar olmak isterdim çünkü hangimiz Carrie Bradshaw olmak istemedik ki?
9. Evde tek başına kaldığında yaptığın ama kimseye söylemediğin şey ne ?
Çikolata avcılığı :))
10. En sevdiğin film/ler ?
The Wild ve Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku en sevdiğim filmler.
11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu ?
Soru ne olursa olsun cevabım "Asla pişman değilim!" olur. :)
Ben de aşağıda bloglarının linklerini verdiğim arkadaşlarımı bu etkinliğe davet ediyorum ! Ben soruları cevaplarken çok eğlendim :) Umarım sizler de benim eğlendiğim kadar eğlenirsiniz ;)
Bu soruları yanıtladıktan sonra kendi seçtiğiniz blogger arkadaşlarınız için isterseniz bu soruları kullanabilirsiniz isterseniz de kendiniz farklı sorular hazırlayabilirsiniz.
LÜTFEN, YAZINIZIN BAŞINDA BENİM BLOGUMUN LİNKİNİ VERMEYİ UNUTMAYIN !
http://makeupeg.blogspot.com.tr/
http://gizoandtheblog.blogspot.com.tr




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder