4 Mayıs 2015 Pazartesi

The Balm-Bahama Mama Bronzer İncelemesi

Günlük makyajımın dahi demirbaşlarından olan bronzerlar konusunda oldukça hassas biri olarak üründe aradığım özellikler bir çoğunuz gibi çamur gibi durmaması,kolay dağılması,kalıcılığının mükemmel olmasıdır.Bu hevesle ilk ve hala tek olan bronzerım Bahama Mama'yı meşhur indirimlerden birinde yakalayıp almıştım.Oldukça uzun süredir kullandığım bu ürün hakkındaki yorumlarımı oldukça detaylı bir şekilde bu yazımda sizlerle paylaştım,keyifli okumalar! :)


Bir çok The Balm ürünü gibi kesinlikle ambalajıyla al beni dercesine renkli ve tatlı olan bu ürün zaten bir arayış içerisinde olduğum için ve sevgili Chloe Morello ve makeupgio bayılarak kullandıkları için ilk indirimde koleksiyonuma dahil oldu.

Bahama Mama diğer The Balm ürünleriyle kıyaslandığında hayretlik verecek kadar tozutmuyor.Yapısı oldukça sert ve fırçaya almakta dahi bu kıvam beni zorluyor.


Görselde de belli olduğu gibi güç harcayarak zar zor fırçama aldığım ürünün ambalajı da dışardan kıpkırmızı ama kesince çürük çıkan bir elma gibi.Kirli durmasını hiç sevmedim ve kenarlarını temizlesem dahi aşırı bir değişim yaratmıyor.


Pigmentasyon olarak hakkını yemeyeyim başarılı fakat çok açık tenli olduğum ve ürünün renk skalası olmadığı için herkese olur bu diyerek edindiğim bu üründen memnun kalmayı bırakın nefret ettim.Çünkü ister ten ürünü olmadan ister fondötenle ister de pudralanmış yüzüme uygulayayım çamur gibi duruyor dahası asla homojen durmuyor.Bu yüzden mümkün olduğunca dağıtıyorum ama yine de istediğim görüntüye ulaşmakta çok zorlanıyorum.

Ayrıca kesinlikle kontür yapmaya uygun değil.Adı üstünde bronzer diyebilirsiniz ama bir bronzer en azından yüzünde bütünlük sağlamak açısında burun kenarlarınıza sürdüğünüzde leke gibi durur,bulduğu her çizgiye dolar mı,Bahama Mama'ysa evet...

Ürünün gerçekten mükemmel tek bir yanı var o da kalıcılığı ve temizlenmesi.Sabah sürün,akşama kadar aynı rengi koruyor.Çıkarmakta da sizi zorlamıyor,kolayca siliniyor.

Eğer ki çok çok açık tenli değilseniz,kontür yapmakta kullanmayacaksanız bu ürüne bir şans verebilirsiniz.Ben şu anda bitirmek için çırpınıyorum,kesinlikle da ikinci bir Bahama Mama'ya daha tahammülüm yok.

Adeta içimi döktüğüm bu yazı için de yorumlarınızı benimle paylaşmayı,Google +, Twitter ve İnstagram üzerinden beni takip etmeyi unutmayın!Yeni incelemelerde görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. Bende çok isteyerek hot mama almıştım beğenemedim bir türlü:(
    Benimde bakım üzerine yazdığım bir blogum var blogumu takip edersen sevinirim.
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onu çok almak isteyip ışıltılı diye almamıştım,iyi yapmışım :) Bakıcam mutlaka bloguna <3

      Sil