10 Mayıs 2015 Pazar

John Frieda Full Repair Onarıcı Bakım Maskesi İncelemesi

İşlem görmüş saçlara sahip biri olarak saç maskelerine oldukça meraklıyım.Doğal maskelerin yanı sıra piyasada görüp incelediğim ürünleri saçıma denemekten de çekinmiyorum fakat son zamanlarda saçlarımın daha çok yıprandığına karar verdim ve daha güçlü bir ürün arayışına girdim.

John Frieda'nın daha önce hiç bir ürününü denememiştim ama hep aklımdaydı,indirimde de oldukça makul bir fiyata gelen onarıcı bakım maskesini almaya karar verdim.



Öncelikle kendi saçlarımdan bahsetmek istiyorum.Saçlarım kalın telli ve dalgalı.Uçlarında oryal ve açık sarı ışıltılar var ve tamamı karamel-altın sarısı boyalı.

Inca Inchi yağı içeren maske ağırlık yapmayacağının yanısıra kırılma riskini azaltarak işlem görmüş saçların görünümünü ve yapısını onaracağını öne sürerek hasarlı saçları ipeksi ve dolgun bir görünüme ulaştırmayı vadediyor.

Maskeyi duşta kullanıyorsunuz,saç kreminizi uyguladıktan sonra taranmış saçınızın tümüne uyguladıktan sonra tekrar tarayıp 2 ila 5 dakika sonra iyice duruluyorsunuz.Uygulama esnasında gerçekten saça büyük bir yumuşaklık ve ipeksilik kazandırıyor,taramayı da inanılmaz kolaylaştırıyor.Ama bana kalırsa bu özellik sadece duşta geçerli.Vaatlerini tek tek değerlendirmek gerekirse ;

  • Ağırlıklaştırma konusunda iddasını yerine getiriyor ve saçlarınızda ağırlık hissetmiyorsunuz.
  • Kırılma riskini azaltma konusunda ürün inanılmaz bir hayal kırıklığı yaşatıyor.Azaltmanın aksine herhangi bir ısı dahi uygulamadığım takdirde kırıklarım daha fazla çoğaldı.Bunu neye bağlamalıyım bilmiyorum ama azalma gibi bir etkisi asla olmadı.
  • İşlem görmüş (oryal ve boya) saçımın görünümünde bir değişiklik olmadı,sadece daha yumuşak ve ipeksi olduğunu hissettim ki maskeyi haftada bir uyguluyorum bu etki en fazla iki gün sürüyor.
  • Benim saçlarım zaten dalgalı ve oldukça gür.Zaten dolgun ve hacimli olan saçlarıma ekstra bir hacim kattığını söyleyebilirim ama inanılmaz boyutta değil.
Bitirdikten sonra tekrar almayı düşündüğüm bir ürün değil.Verilen parayı asla hak etmiyor.Maskeden ziyade dolgunluk veren saç kremi gibi bir şey.Ekstra olarak sadece yumuşaklık ve dolgunluk veriyor.Eğer beklediğiniz özellik sadece bunlarsa ürünü deneyebilirsiniz ancak piyasada sadece bu özellikleri veren bir çok ürün var o yüzden diğer seçenekleri de göz önünde bulundurarak seçim yapmanızı öneririm.

Sizler bu ürün hakkında neler düşüyorsunuz ya da benim için önerileriniz varsa yorumlarda ve sosyal medya hesaplarımda görüşmek üzere,keyifli Pazarlar! :)

İnstagram :

Twitter :



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder