27 Nisan 2015 Pazartesi

L'oreal Paris Skin Perfection Serisi İncelemesi

Hangi ürünü kullanarsak kullanalım iyi bir makyajın sırrı daima temiz ve bakımlı bir ciltten geçer.Bu yüzden günlük bakımımızı asla aksatmamızın yanı sıra cilt problemlerimiz varsa eğer daha özenli olmalı ve her şeyden önce onları tedavi etmeliyiz.

Benim uzun süredir 'cilt kusuru' kategorisine soktuğum en önemli problemim renk eşitsizliği ve büyük gözeneklerdi.Piyasada bu sorunluları tedavi edebileceğini önesüren birçok ürün arasından,cilt ve ten ürünlerini oldukça sevdiğim L'oreal Paris'in Skin Perfection serisini denemeye karar verdim.



 Cilt bakım serumu,günlük kullanmaya uygun nemlendirici ve BB kremi ile üç ayrı üründen oluşan seri düzenli kullanımda ilk haftadan itibaren gözenekleri gözle görülür derecede küçülttüğünü ve renk eşitsizliklerini ortadan kaldırdığını iddia ediyor.Ben bu ürünü neredeyse bir buçuk aydır kullanıyorum.Neler gözlemledim,vadettiklerini yerine getirdi mi,herhangi bir reaksiyona yol açtı mı gibi soruların cevabını bu yazımda bulabilirsiniz.

1-Skin Perfection Serum :



Gece ve gündüz kullanıma uygun ibaresine güvenerek ilk hafta günde iki defa temizlenmiş ve toniklenmiş cildime dairesel hareketlerle uyguladığım serumun kıvamı çok yerinde,kolay sürülüyor,herhangi bir yanma hissi yaratmıyor ancak emilimi biraz uzun sürüyor.Ancak ikinci haftaya geçtiğimde sivilcelenmeye yol açtı ve burun çevremde kurumaya yol açtı.Bu nedenle ürünün kalanını sadece akşamları uyguladım ve evet gözeneklerimde mükemmel derecede diyemesem de küçülmeyi gözlemledim.Renk eşitsizliğini giderme konusunda,gözenek konusunda olduğundan daha başarılı.Özellikle yanaklarımdaki ve şakak bölgemdeki kızarıkları tamamene yakın derecede yok etti.

İkinci bir serum almayı düşünmüyorum çünkü cildimin şuan ki durumu benim için oldukça ideal.Buna ek olarak serum uygulamasını en çok emiliminden dolayı sevmedim.Beş dakika hatta daha uzun süre beklesem bile üzerine nemlendirici sürdüğümde o tabakayı hissettim ve nemlendiricinin etkisini de azalttığını düşünüyorum.

Eğer ki kısa vadeli olarak kullanmak isterseniz önerebileceğim bir ürün ancak rutinimin bir parçası olsun diyenlerdenseniz sadece emilim zorluğundan dolayı başka bir markanın ürününü seçmenizi öneririm.

2-Skin Perfection Nemlendirici :



Nemlendirici konusunda çok hassas olan cildimin bu ürünle iyi anlaştığını rahatlıkla söyleyebilirim.Ben bu nemlendirici gündüzleri direkt toniklenmiş cildime,akşamları ise serumun mümkün olduğunca emilimini bekledikten sonra ellerimde hafif ısıtarak kullandım.Tek başına serumla olduğundan daha başarılı bir nemlendirici.

Yapısı biraz kalın ve kıvamı oldukça kremsi bu yüzden az bir miktarı bile tüm yüzünüze yetiyor.Sürdüğünüz zaman yüzünüzde o ferahlık hissini duyabiliyorsunuz ve kokusu kesinlikle rahatsız etmiyor.

Bittiği zaman tekrar alırım dediğim bu nemlendiriciye serinin en kıymetli üyesi diyebilirim.Tek başına vaatlerini ne kadar yerine getirir bilemem ama bakım yapacağına emin olduğum bir ürün olduğu için arayışta olanlara gözüm kapalı önerebilirim.

3-Skin Perfection BB Krem :



Kalın yapılı ten ürünleri kullanmaktan hiç hoşlanmadığım için eli daima BB ve CC kremlere giden biri olarak bu üründen beklentilerim çok yüksekti ancak memnun kalmadım.Genelde tercihi oldukça hafif ve ince yapılı ürünlerden yana olanlarında çok seveceği bir ten ürünü olmayacaktır.Eğer Garnier'in BB kremini kullandıysanız ve memnun kaldıysanız bu ürünü sevebilirsiniz,kıvam olarak birbirine oldukça yakınlar.

İlk olarak en açık olan tonu bile bende koyu durdu,sürekli aydınlatıcı kullanarak rengini doğallaştırmaya çalıştım.

Yapısı bana kalın geldi ve yüzümde fondöten gibi durduğunu hissettim.Her ne kadar kolay dağılsa da kıvamının ve yapısının yoğunluğu beni memnun etmedi.

Gözeneklerimi her normal ten ürününün gösterdiği gibi gösterdi,herhangi bir artısı olmadı.Elle,fırçayla,süngerle,kısacası neyle nasıl uygularsam uygulayayım sevmedim.

Bu BB kremin tek sevdiğim yanı kapatıcılığı oldu.Gerçekten bir fondöten kapatıcılığıyla yarışır vaziyette.



Skin Perfection serisinde gerçekten işe yaradığını düşündüğüm ürünler serum ve nemlendirici.Serumu emiliminden dolayı sevmedim bu yüzden ikinci şişeyi almayı düşünmüyorum.Nemlendiriciden çok memnun kaldm,tekrar almayı planlıyorum.BB krem benim için tamamen falsoydu,asla kendimi rahat hissetmedim özetle.

Umarım deneyimlerim sizler için faydalı oluyordur.Yorumlarınızı benimle paylaşmayı,instagram ve twitter üzerinden bana ulaşmayı unutmayın.Keyifli günler ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder