2 Nisan 2015 Perşembe

Maybelline Color Tottoo İncelemesi (On And On Bronze)

Havaların ısınmasıyla ağır yapılı ürünlerden,daha hafif,daha kolay uygulanabilen ürünlere yönelmeye başladık hepimiz.Fondötenlerden BB-CC kremlere,krem allık ve krem farlara dönüş yapıyoruz.Artık hazır bahardayken,yeni ürünler edinmek isteyenler ve makyaj rutininde farklılık yaratmak isteyenler için krem yapılı ürün incelemelerime daha sık yer vermek istiyorum blogda :)

Krem farlar arasında en çok adını duyuran markalardan biri Maybelline oldu diyebilirim.Color Tattoo serisi kocaman renk yelpazesiyle eminim ki hepimizin aklını çelmiştir.Birçok renk arasında kararsız kaldım ama günlük makyajda toprak tonlarına yönelen biri olarak ilk olarak On And On Bronze rengini denemek istedim.


Ürünün tasarımı oldukça güzel aynı zamanda da oldukça kullanışlı.Kapağının oturuşu,kalitesi her şeyi mükemmel her zaman kullanmaya elinizin gideceği ürünlerden biri bu açıdan.


Kremsi formda olduğu için yumuşak dokulu bir ürün fakat dokunduğum zaman gerçekten hoş bir hisle karşılaşmıyorum.Flash tattoo'yu kağıdından çıkarıp elinize almışsınız gibi düşünün,benim hissettiğim doku aynen öyle bu yüzden fırçayla uygulamayı denedim çok kez ama hızla kuruğu için güzel olmadı,topaklandı,dağılmadı,rengini eşit vermedi.Zaten kremsi ürünler en güzel parmaklarınızla kolay ve derli toplu uygulanıyor ama gelin görün ki benim parmaklarım bu ürünü pek sevmiyor.Yine de renginden dolayı kullanmayı seviyorum.

Serinin tüm renklerinde parlaklık var.Işık oyunlarıyla birlikte inanılmaz güzel görünüyorlar.


Pigmentasyon olarak başarılı bir ürün ama yukarıda da bahsettiğim gibi parmaklarınızla uyguladığınız takdirde.Swatch da bende parmağımı kullandım ve gün ışığında böyle bir renk verdi ancak göz kapağınıza sürdüğünüzde kıvrımlarından dolayı kendi zaten çok hafif gölgelendirme yapmışsınız gibi görünebiliyor.

Baz olarak da kullanabileceğiniz krem farların en büyük özelliği toz farlara kıyasla çok daha kalıcı olması.Color Tattoo da bu özelliği tam anlamıyla yerine getiriyor.Hiçbir şekilde uçmuyor,inanılmaz kalıcı.

Tek başına uygulanması zor olsa da gölgelendirme vesaire için toz farları bu ürünle birlikte rahatlıkla kullanabilirsiniz.Adeta rengi üstüne yapıştırıyor ve toz farların da kalıcılığını arttırıyor.Dikkatli olmanız gereken tek nokta kuruyup sabitlenmemesi için pratik olmak.

Color Tattoo-On And On Bronze hakkında benim değerlendirmelerim böyle.Kısa bir toparlama yapmam gerekirse ürünün formu ve aplikasyonundaki sıkıntılar hariç renk,pigmentasyon ve kalıcılık olarak harika bir ürün.Krem far kullanıyor ve memnunsanız denemenizi öneririm ancak yeni başlamışsanız ve benim gibi oldukça hassas gözleriniz varsa ürünü almanızı önermem.

Yorumlarınızı benimle paylaşmayı,instagram ve twitter üzerinden bana ulaşmayı unutmayın.Keyifli günler ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder