17 Nisan 2015 Cuma

Deborah Compact Powder-La Cipria (30) İncelemesi

Merhabalar!

Vizeler,yoğunluklar bir de teknik arızalar derken yeni yazım biraz gecikse de ürün denemelerime devam ediyorum.Derken,artık stoğa geçeceğim,hepimizin kanayan yarası pudralardan favorime değineceğim ki görseller de ne kadar sevdiğimin kanıtı :)

Deborah Watsons'lardan erişebildiğimiz,bir çok ürünüyle sevdilen bir marka olmasının yanı sıra,pudrasının kalitesiyle hep ayrı bir yer edinmiştir bende.Ben bu pudrayı Carousel AVM'de bir satış danışmanının tavsiyesi üzerine almıştım,iyi yaptım diyor muyum,neler diyorum gelin bir bakalım :)

Öncelikle benim cilt tipim normal ancak zaman zaman burun çevrem kuruyor.Yağlanma sorunu yaşamıyorum bu yüzden bir pudradan en önemli beklentim altına uyguladığım ürünü sabitlemesi.
Yorumlarım benzer cilt tipine ve beklentilere sahip olanlarınız için daha realist olacaktır ancak hepinize fikir vermesini umuyorum :)


Ürünün ambalajı güzelmiş gibi görünse de kesinlikle çok zayıf.Kapağı birkaç kullanımdan sonra tam oturmamaya başlıyor,sonra zaten tamamen kapanmıyor.Çantaya at durumları için her ne kadar dezavantaj olsa da kağıtlarla günü kurtarmanızı tavsiye ediyorum yağlı cilt tipine sahip olanlar için.


Doku olarak her preslenmiş pudra gibi diyebilirim.Kolaylıkla fırçaya alınıyor,çok az tozlanma yapsa da uygulamanıza negatif olarak yansımıyor.

Kalıcılığı oldukça iyi.Her tip cildin seveceği bir ürün çünkü kesinlikle tabaka gibi durmuyor,çok hafif,akmıyor,uçmuyor kısacası kalıcılığı gerçekten mükemmel.Sadece T bölgenize değil tüm yüzünüze doğal duracağından emin olarak rahatlıkla uygulayabilirsiniz.


Bendeki La Cipra renginin pigmentasyonu böyle.Zaten bu renk en açık rengi ve transparan sanarak aldım,ama değil gördüğünüz gibi.Mükemmel derecede pigmentli olmadığı için sanırım satış danışmanı transparan olduğu konusunda çok emindi.Sayılır diyelim.Renk verme açısından başarılı ama asıl hedefiniz ten makyajımın kalıcılığını arttırsın,yağlanmama engel olsun derseniz,aksi takdirde sadece pudrayla ten makyajımı tamamlayayım diyorsanız yetersiz gelecektir.

Renk skalası sizi hiç zorlamayacağı için ten renginize uygun olanı kolaylıkla bulacaksınızdır.Tamamen doğal,hafif,ağırlaşmayan,akmayan ve kalıcılığı inanılmaz olan favori pudram olan Deborah La Cipria'ya dair gözlemlerim böyle.Yağlanma sorunum olmadığı için göz altlarımı sabitlemekte,pembe alt tonlu bir likit aydınlatıcı-kapatıcı kullandıysam hafif o sıcaklığı kırmada,hafif bir makyaj istiyorsam göz kapağımı nötrlemede,kısacası ürüne bayıldığım için her makyajımda gönül rahatlığıyla kullanıyorum!

Yorumlarınızı benimle paylaşmayı,instagram ve twitter üzerinden bana ulaşmayı unutmayın.Keyifli günler ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder