24 Nisan 2015 Cuma

Flormar Care4 Lips İncelemesi

Tasarımıyla sürpriz yumurtaları anımsatan EOS'ları hepimiz merak etik.Türkiye'de bulamadık,kimimiz yurt dışından aldık derken Flormar sesimizi duydu ve Care4 Lips'i piyasaya sürdü.Aslına bakarsanız kendisi sadece lip balm,ama şeker gibi bir görüntüsü olan ve taşımaktan her zaman keyif almamızı sağlayan bir lip balm :)


Tatlı mı tatlı görüntüsünün güzelliğine kapılıp birkaç hafta önce ben de 'Caramelbar' isimli olan bu lip balmı edindim.

Sürümünden bahsetmek gerekirse şeklinin verdiği avantajla diğer lip balmlardan sıyrılıyor.Parmakla uygulanalar hijyen olarak hep elimin gitmemesine sebep olurdu,stick şeklinde olanlarına her ne kadar diyecek bir sözüm olmasa da ben bu yuvarlaklığı çok sevdim.Elimin sürekli gittiği bir ürün bu açıdan.



Dokusu yumuşak ama sürülürken dağılacak kadar değil.Şeklini koruyabiliyor.Ağırlık ve kalınlık hissi bırakmadan bakım yapıyor.

Nemlendirmesi gayet güzel,farkı hissedebiliyorsunuz.Üzerine kalıcı özelliği olan her hangi bir ürün uygulamadığınız takdirde dudaklarınız için koruyucu,güzel bir baz oluşturuyor.Kalıcılarda mürekkebimsi bir görüntü yaratıyor.

Kalıcılığı bir Blistex kadar mükemmel değil ama beklentilerimin çok daha üstünde.Dudaklarınız aşırı kuru değilse sadece makyajdan önce sürmeniz bile sizi akşama kadar götürebilir.

Ürünle ilgili sevmediğim tek şey kokusu.Normalde karamel kokusunu çok sevsem de oldukça yoğun olduğundan olsa gerek bu lip balmda beni rahatsız etmeye başladı diyebilirim.

Favori lip balmların arasında yer alır mı derseniz,kesinlikle ama zirvede Blistex varken asla bir numaram olamaz :)

Yorumlarınızı benimle paylaşmayı,instagram ve twitter üzerinden bana ulaşmayı unutmayın.Keyifli günler ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder