9 Ağustos 2016 Salı

Hask Macadamia Oil Şampuan&Saç Kremi&Maske İncelemesi

Merhabalar!

Uzun bir süredir saçlarıma uygun şampuan arayışındaydım. Gerek organik, gerek kozmetik bir çok markanın ürününü deneyip aradığım yüksek nem verme, parlaklık kazandırma, renk koruma ve yumuşaklık özelliklerini sağlayan bir ürün bulamamıştım. Ta ki Hask-Macadamia serisine kadar.

Paraben ve sülfat içermeyen seri şampuan, saç kremi, maske ve yağdan oluşuyor. Yağ dışındaki üç ürünü de deneyimledim ve oldukça memnun kaldım.








Şampuandan başlayacak olursak, mükemmel kokusu ve az miktarla çok iş başarması ilk izlenimde beni memnun etti. Temizlemesi gayet başarılı, yormadan şampuanlama işlemini gerçekleştirebiliyorsunuz. Arınması da nispeten kolay diyebilirim. Nem verme açısından inanılmaz başarılı! Kaldı ki benim son derece kalın telli ve boyalı saçlarım bile duş sonrasında bebek poposu gibi oluyor ve saç kremiyle desteklendiği takdirde bu durum oldukça kalıcılaşıyor. 
Nem veren şampuanların genelde saçı çabuk yağlandırdığı düşünülür fakat ben yaklaşık 5-6 aydır kullanmama rağmen böyle bir şey yaşamadım. Nem vermesine de bağlı olarak saçımı aşırı derece yumuşak ve hafif yaptı bu durumda oldukça artı oldu beni için.

Saçlarımın sarı olduğunu biliyorsunuz. Bu şampuanı kullandığım süre zarfında renk konusunda hiç problem yaşamadım. Oysaki Loreal Elseve'in onarıcı serisi az miktarda yeşillenmeye sebep olmuştu. Sanırım temiz içerikli olmasından kaynaklı başka bir artı da bu oldu.



Saç kremi de şampuanın bütünleyicisi durumunda. Yukarıda saydığım bütün özelliklerin yanı sıra gerçekten saçlarım gözle görülür bir şekilde kolay taranıyor. Koparak dökülmeler de azaldığı için sanırım normalde tararken gayet dökülen saç teli miktarım ciddi seviyede azaldı.

Ben saç kremini uyguladıktan sonra eğer maska yapmayacaksam saçımı toplayıp peeling, keselenme vb. işlerini halledene kadar ürünü saçımda tutuyorum. Bakım süresini arttırmış oluyorum bu şekilde. Fakat eğer maske yapacaksam bir dakika kadar saçlarımın boyuna sürdüğüm ürünü bekletip öyle duruluyor ve maskeye geçiyorum.







Maske ise seride en sevdiğim ürün oldu sanırım. Diğer saç maskelerimle birlikte dönüşümlü olarak kullanıyorum bu da ortalama ayda bir kereye denk geliyor.

Havluyla nemini aldığım saçlarıma dipten uca masaj yaparak tüm paketi yediriyorum. Bu şekilde 10-15 dakika kadar bekleyip saçlarımı duruluyorum. Sonuç olarak nem inanılmaz derecede saçlarıma yapışmış oluyor. Saçlarım ağırrlaşmanın aksine daha da hafifliyor ve normalde nem veren ürünlerin tersine hacmini hiç kaybetmiyor.






Bugüne dek en memnun kalarak kullandığım şampuan-saç kremi serisi olan Hask-Macadamia Oil Gratislerde satılıyor. Merak edenler için minicik de içeriğini görsele ekliyorum.

Hask-Macadamia Oil serisi hakkındaki deneyimlerim bu şekilde, umarım faydalı bulmuşsunuzdur.

Sizde deneyimlerinizi benimle paylaşın!

Yeni yazılarda görüşmek üzere!

Snapchat: Mavirella
Instagram: beautybymavirella
Twitter: bbymavirella
Facebook: beautybymavirella


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder