4 Haziran 2016 Cumartesi

Douglas Boom Eyes Maskara İncelemesi




Merhabalar!

Geçtiğimiz haftalarda Instagram ve Snapchat üzerinden büyük bir heyecanla paylaştığım Douglas-Boom Eyes maskarayı takip edenleriniz bilir. Bu süre zarfında maskarayı her gün kullandım ve deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.



Gayet sağlam ve şık bir ambalajı olan bu maskaranın fırçası alışılagelmiş fırçalardan biraz farklı. Plastik olan arka kısmı ve top şekildeki kıl ucuyla bana son derece enteresan geldi. Asıl vaadi uzatmak olan bu maskaranın testerını uyguladığımda ise gözlerime inanamadım. Ben ki gayet uzunluğa ihtiyaç duymadığına inanan biri olarak resmen kaşıma değen kirpiklere sahiptim. Üstüne üstlük tek tek ayrılmış ve hacimli de görünüyorlardı. İlk izlenim olarak benden tam puan alan bu ürünü hemen kaptım ve kullanmaya başladım.

Hemen hemen her maskarada yaşanan o ilk günlerdeki fazla ıslaklık sorunu tabii ki bu üründe de mevcuttu fakat 3-4 kullanımda o sorun tamamen ortadan kalktı.





Aslına bakarsanız fırçası ne kadar farklı olsa da kullanması ilk günlerde beni zorladı. Göz kapağıma bulaşmalar yaşamadım değil fakat her üründe olduğu gibi Boom Eyes'ın da minik trikleri mevcut. Düz kısımla tararcasına ürünü uyguladıktan sonra top şeklindeki uç kısmıyla üzerinden geçtiğiniz takdirde takma kirpik etkisi bile yakalayabiliyorsunuz!



Gün içinde akma-dökülme gibi sorunlarla hiç karşılaşmadım. Aynı şekilde simsiyah olmasına rağmen temizlerken de beni yormadı.

Uzun, tek tek ayrılmış ve hacimli kirpik görünümüne sahip olmak isteyenler için kesinlikle önerebileceğim bir maskara. Fiyatı 39.90 TL -ki bu fiyatın kat kat üstünde bir performansı var- ve Douglas mağazalarında satılıyor.

Sizde kullandıysanız deneyimlerinizi benimle paylaşın!

Yeni yazılarda görüşmek üzere!

Snapchat: Mavirella
Instagram: beautybymavirella
Twitter: bbymavirella
Facebook: beautybymavirella

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder