30 Kasım 2015 Pazartesi

Toni&Guy Cleanse Kuru Şampuan İncelemesi



Merhabalar!

Uzun bir süredir yoğunluğumdan dolayı ne blog için yazı hazırlayacak, ne de kanal için video çekecek zamanı bulamıyorum. Biraz daha tempomun düşmesiyle hemen bu yazıya başladım :)


Yoğun tempoyla birlikte bizim kadar yorulan saçlarımızı her gün yıkamamızın saç sağlığı bakımındaan pek de faydalı olmadığı bilinen bir şey, ama yağlı bir görüntü de ne yazık ki bakımlı durmuyor. Bu ihtiyaçla ortaya çıkan "kuru şampuan" ihtiyacı benimde ikinci gün saçımın kurtarıcısı oldu.


Saçlarım kalın telli ve bildiğiniz gibi bolca işlem görmüş. Dolayısıyla fazla yağlanmıyor ama yine de daha taze ve hacimli bir görünüm için kuru şampuan arayışındaydım. Tony&Guy'ın deneme boyu, gerçekten de denemek istediğim için tercihim oldu.








Saç diplerinize yaklaşık 20 cm uzaklıktan uygulamanız gereken bu ürün hafif pudramsı ve taze kokusuyla kullanımını keyifli hale getiriyor.




Ürünün biraz daha "teknik" detaylarına gelecek olursak, ilk görevi olan yağ emme işlemini orta seviyede gerçekleştiriyor. Zaten saçınızın bir kaç saat önce yıkanmış gibi görünmesini bekleyemeyiz fakat büyük bir değişim yaratmıyor, yine de daha iyi bir görünüme kavuşturuyor.




Uygulanışı sırasında kuru şampuanların genel sorunlarından biri olan beyaz lekeleri bırakmıyor ve birikim oluşmayacak şekilde dağıttığınızda kaşınma-tahriş etme gibi sorunları kesinlikle yatıştırmıyor. Gün sonuna kadar ağırlık hissetmeseniz de günlük kullanıma uygun bulduğum bir ürün olduğu için ilk kullanımdan sonra saçınızı yıkamanızı öneririm. Aksi takdirde üst üste kullanımlarda saç diplerinizde birikim ve ağırlık hissi kaçınılmaz olacaktır.




Kuru şampuanların bir diğer yaygın kullanımı olan hacim konusunda ise benim saçlarımda çok başarılı olduğu söylenemez fakat ince telli saçlar için farklı bir sonuç verebilir. Bu konudaki artısı, az da olsa verdiği hacmi yine gün sonuna kadar muhafaza etmesi.




Tekrar bu ürünü almayı, yeni ürünler denemek istediğim için planlamıyorum. Yine de diğer ürünlere kıyasla koku, his ve gün içerisindeki performansı açısından başarılı buluyorum. Saçları çok fazla yağlananların memnun kalmayacağını, fakat yağ sorunu aşırı olmayanların hafifliğinden dolayı denemesi gerektiğini düşünüyorum.




Özellikle saç tipi benden farklı olanların yorumunu bekliyorum ki bu post daha faydalı bir hale gelebilsin :)




Yeni yazılarda görüşmek üzere!





Youtube: Kübra Kılıç


Instagram: beautybymavirella


Twitter: bbymavirella


Facebook: beautybymavirella

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder