2 Temmuz 2015 Perşembe

The Balm-Time Balm Face Primer İncelemesi

Makyajı gösteren her zaman bakımlı bir cilttir,bu nedenle aksatmadığımız bakım rutinlerimizi gerekli gördüğümüz noktalarda medikal,bitkisel ve hatta kozmetik ürünleriyle destekliyoruz.Akne ve izleri,siyah noktalar,açık gözenekler en sık karşılaştığımız problemler arasında.Özellikle gözenek problemlerinde en büyük yardımıcız olan primerlar aynı zamanda cilt tipiniz ne olursa olsun makyajınızın kalıcılığını arttırmakta.

İşlevlerine göre kendi aralarında da gruplandırabileceğimiz primerlardan göz bebeğimiz The Balm'ın Time Balm isimli ürünü hakkındaki deneyimlerimi bu yazımda sizlerle paylaşmak istiyorum.



30 ml olan ürün,cici ambalajıyla hepimize kendini sevdirse de kullanışlı bulamadığım için sınıfta kaldı.6 aylık kullanım süresini de oldukça yetersiz bulduğum için mutsuzum.Asla o sürede tamamını bitiremeyeceğiniz bir ürün.

Yapı olarak oldukça yumuşak ve kıvamlı olan primer doku olarak da sanki vazelin sürmüşüz hissi uyandırıyor.Silikon formlu olduğu için her ne kadar doğal bir durum olsa da benim için kesinlikle rahatsızlık yaratıyor.

Gözenek problemi yaşayan birisi olarak silikon formundan dolayı doldurma işlevini başarıyla yerine getireceğini düşündüğüm bu ürün tam anlamıyla hayal kırıklığı olmasa da beklentilerimi karşılayamadı.Ortalama derecede küçültme işlemi yapmasına rağmen günlük olarak primer kullanma ihtiyacı duyuyorsanız edinmenizi tavsiye edebilirim ama asla özel günlerde sizi tatmin etmeyecektir.

Gözenek problemi yaşadığım bölgelerin haricinde T bölgemde de makyajımın kalıcılığı arttırmak için kullandığım zaman performansını daha çok beğendim.Zaten cildim genel olarak makyajı kusmadığı için sorun yaşamıyordum ama fondötenimin kalıcılığını kesinlikle arttırdı.Beklentiniz bu yönde ağırlıklı ise uygun fiyatıyla sizi de memnun edeceğini tahmin ediyorum.

Time Balm hakkındaki deneyimlerim böyleydi.Bir daha alır mısın diye sorarsanız  aklımda kalacak kadar memnun kalmadığımı söyleyebilirim.




Yorumlarınızı benimle paylaşmayı,Google +, Twitter ve İnstagram üzerinden beni takip etmeyi unutmayın!Yeni incelemelerde görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder