26 Mart 2015 Perşembe

H&M Blusher Pinks İncelemesi

Too Faced'in Candy Glow allığı hepimizin göz bebeği ama ulaşılabilirliğinin zor olması bir çoğumuzun elini ayağını bağlar vaziyette.Madem allık istiyoruz,madem kalp istiyoruz hemen H&M'e!

Asıl alanı kozmetik olmayan bir markanın beklenin üstünde performans göstermesi çok da alışageldiğimiz şeylerden değil.Zorlu Center'daki H&M,kozmetik ürünlerini en dolu dolu bulabileceğiniz şubelerden biri.Bende nasılmış bunlar acaba diye aslında far paletlerine göz kırparken bu tatlı şeye rastladım.


 Dünyalar güzeli bu ambalaja karşı koyamayıp tabii ki aldım,iyi ki de almışım diyorum.Favori allıklarım arasında kocaman bir yeri olan Blushers Pink'i daha yakından tanımaya ne derseniz ? :)


Tatlı olduğu kadar kullanışlı bir ambalaja sahip değil ne yazık ki.Mukavvamsı yapısı tam oturmadığı gibi zaman zaman kolay da açılmıyor,çabuk yıpranıyor.

Fiyat-performans olarak makul olan ürün yapı olarak oldukça sert diyebilirim dolayısıyla tozlanma yapmıyor.Kolay uygulanıyor,kolay dağılıyor.


Adeta pembe skalası oluşturan allık soğuk-sıcak alt tonlu sayılabilir.Oldukça açık ve uçuk bir pembeden daha şeftali alt tonlu bir pembeye kadar üç ton barındırıyor.Çok hafif ışıltıları var ama kesinlikle yanaklarınızı karnaval alanına çevirmiyor.


Baştaki renk,hepsinin karışımı.Tek tek kullanabileceğiniz gibi ayrı ayrı da kullanabiliyorsunuz.
Pigmentasyonu çok başarılı değil ancak ben bunun avantajlı olduğunu düşünüyorum,böylelikle kontrol tamamen sizde oluyor.

Kalıcılığı orta seviyede,tazelemenizi gerektirebilir ama bana göre günlük kullanım için yeterli kalıcılıkta.

Görsel olarak çok sevdiğim Blushers Pinks fazla uygun fiyatıyla koleksiyon düşkünleri için tatmin edici olabilir.Bronzerlarla,aydınlatılarla uyum sağlıyor.Altına CC-BB krem sürdüğünüzde,bazla ya da bazsız fondöten kullandığınızda dahi kolay uygulanıyor.Kalıp gibi durmuyor,anında uçmuyor.

Mutlu mesut kullandığım H&M Blusher Pinks'e ait değerlendirmem bu şekilde.Siz hangi H&M ürünlerini kullanıyorsunuz ya da hangilerini deneyimleyip sizinle paylaşmamı istiyorsunuz ?

Yorumlarda ve sosyal medyada buluşalım !

Twitter 'dan ve Instagram 'dan bana ulaşabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder