17 Mart 2015 Salı

Revlon Colorburst Lip Butter İncelemesi (Audacious)

Revlon Watsons'a geldi dediklerinde bir çok blogger ve makyaj meraklısı gibi bende çok heyecanlandım.Hemen gidip tüm standı inceledim.Denemeye değer bir çok ürün seçtim ve lip butterlardan "Audacious" ile başlamak istedim.Çünkü yaz geliyordu,çünkü neşeliydik ve havalar ısınmaya başlıyordu :)



Colorburst Lip Butter'lar görselliğiyle hepimizin makyaj koleksiyonuna yakışacak cinsten.Kullanımı çok kolay,alttaki gümüş rengi kısımla rujun boyunu ayarlayabildiğiniz gibi sağlam kapağı sayesinde bulaşma-açılma korkusu olmadan çantanızda taşıyabileceğiniz bir ürün.

Sıcak,turuncu alt tonlu olan Audicious'ın pigmentasyonu da oldukça başarılı.Uyguladığınız kat sayısına bağlı olarak yoğunluğu değişiyor fakat tek katta bile rengini tamamen veriyor.Üstelik mat,lip gloss uygulayarak parlak da kullabilme imkanı sağlayan ender lip butterlardan.
                                            

Sivri ucu sayesinde dudak kalemine ihtiyaç duymadan uygulayabiliyorsunuz,dokusu da oldukça yumuşak,yani kolayca sürülüyor.Aynaya ihtiyaç bile duymuyorsunuz.Ürünün tek bir sıkıntısı var o da çizgilere dolma eğilimde olması.Dudak peelinginizi ihmal ettiğiniz an sizi ele veriyor.Çatlaklarınız,soyulmalar varsa kesinlikle gizlemiyor.


Kalıcılığı orta seviyede,tazelemenizi gerektirebilir ama kalıcı özelliği olmayan hangi dudak ürününü tazelemiyoruz ki ?

Uygun fiyatlı bu ürüne yapı bakımından muadil olan bir diğer üründe Wetn Wild'ın Megasticks'leri,ışıltılı olmaları hariç tabi,ancak renk olarak Audacious'a benzer bir ürünle daha tanışmadım.

Ben bu ürünü çok sevdim çünkü yaz aylarının gelmesiyle soğuk renkleri bir kenara atıp,sıcak tonlu ürünlere geçmenin zamanı geliyor demek.Eğer sizde böyle bir arayış içindeyseniz Colorburst serisini mutlaka inceleyin derim :)

Havalar ısınsın,yaz rujları gibi bir postta Audacious'la tekrar görüşelim :)


instagram : https://instagram.com/beautybymavirella/
twitter : https://twitter.com/bbymavirella

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder